onsdag 15. august 2007

HSH - Nå!


I dag er den store dagen. Klokken er snart 09:00 og det er 1 time til påstigning. I går var Veronica, Nikita og red. og sjekket ut veien til skolen, og forholdene. Kjøreturen fra Kopphaug tar ca. 50 min. Forholdene ved skolen virker så langt utmerket. Jeg har truffet IKT Rune, og Fronterproblemet er løst. Det var et script som ikke hadde kjørt riktig, hvilket innebar ny registrering. Laptoppen er levert for en gjennomgang og innstallering av VPN-klient. De har mye å gjøre her, så jeg blir nok på labben om jeg er på nett. Program for dagen er som følger:
Onsdag 15. august:

10:00 - 12:00 Frammøte og registrering (UND102 Datalab)
12:00 - 12:15 Opning (UND 104 Vesle auditorium)
12:15 - 12:45 Orientering v/prosjektleiar Jostein Tvedte (UND 104)
12:45 - 13:00 Kaffipause
13:00 - 14:00 Presentasjon av den nye studieplanen v/fagansvarleg Lars Vavik (UND 104)
14:00 - 15:00 Matpause/middag (Kantina)
15:00 - 16:00 Presentasjon av profilane (UND 104)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med studiene! Må si jeg misunner deg ikke så rent lite som kan se fram til spennende faglig påfyll (men sikkert også mye hardt slit). Her er det planlegging for nytt hektisk skoleår og dermed mindre tid til blogging. Må jo prøve å få utrettet i praksis noe av det jeg har lest og blogget om ...

jeanette tranberg sa...

Takk for lykkeønskningel (l = r, manglel en tast:O). Du hal hatt mange gode innlegg i sommel som jeg hal lest med stol intelesse. Solly about l'en :O) Lykke til selv!